منو ببخ گلممممممممم


*´•.♥.•`* تقدیم بهMasoud_love*´•.♥.•`*

♥♥♥♥♥♥♥ مسعود جونم عاشقتم♥♥♥♥♥♥♥

اگه دلم تنگ میشه برات منو ببخش

اگه نگام گم میشه تو شهر چشات منو ببخش

منو ببخش اگه شبا ستاره هارو میشمارم

اگه همش پیش همه بهت میگم دوست دارم

منو ببخش اگه برات سبد سبد گل میچینم

منو ببخش اگه شبا فقط تورو خواب میبینم

منو ببخش اگه تورو میسپارمت دست خدا

اگه پیش غریبه ها به جای تو میگم شما

منو ببخش اگه واسه چشمهای تو خیلی کمم

تو یه فرشته ای و من خیلی باشم یه آدمم

منو ببخش اگه فقط میخوام باشی مال خودم

ببخش اگه کمم ولی زیادی عاشقت شدم..

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





این دلنوشته نوشته شده درتاریخ چهار شنبه 29 / 12 / 1390برچسب:,ساعت 20:16 توسط ¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸ جوجو¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸




قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت